Cosul gol
Contact: +40 37 378 0055 sau sunati peSkype logó.
GARANTIE

Pentru toate produse cumparate din magazinul nostru este valabila garantie europeana pentru standard si pentru prelungit la noi ,


Clientul trebuie sa trimite inapoi produsul  pe adresa : Sediu Urgent-Cargus curierat Oradea Sos.Borsului Nr56 Jud Bihor Romania  in atentia Zákány Szerszámház Kft .


Iainte trimiterea produsului trebuie sa contactati  prin e-mail sau la telefon , si numai dupa aceasta putem accepta coletul.
In cazul in care cererea de garantie a fost legitim,produsul  o sa  trimitem inapoi dupa reparatia  gratuit, altfel cumparatorul trebuie sa plateasca toate costurile suplimentare.
Preluarea produsului  se face numai in stare curata, altfel curatarea se efectueaza supra cost .
In cazul ca in serviz sa detectat ca produsul a pierdut garantia atunci o sa primiti un e-mail cu costurile ce comtine piesee de schimb plus manopera si numai daca dati acordul o sa fie reparat , in caz cotrar o sa trimitem produsul inapoi nereparat (asta contine pierderea garantiei totala )


Bosch politica de garantie:

Scule professionale Bosch

La Bosch calitatea si service-ul sta pe primul loc.
De aceea, Bosch produce produse electrice cu o durata mare de viata pentru cele mai diverse aplicatii.
Chiar si asa, ocazional, veti avea nevoie de service. Din acest motiv, Bosch si reteaua Bosch Service Partener va ofera acum un service garantat.
Referitor pe baza unui defect de material sau de fabricatie. Garantia este valabila de la momentul de facturare, pana la 3 ani, la produse Professionale Bosch (Bosch albastru). Garantia nu este valabila pentru acumulatori, incarcator, L-boxx si accesori.
Va garantam ca produsele electrice Bosch vor fi reparate profesional si in cel mai scurt timp posibil.
Termenul de garantie curge din momentul de facturare a produsului, in conditiile prevazute de lege. Produsele primiti cu garantie inregistrata!
Pasii pe care ii parcurge o scula electrica adusa la reparat sunt:
- Comunicarea rezultatului constatarii si a unui pret estimativ al reparatiei, daca este vorba de scule care nu mai are garantie.
- Primirea acceptului clientului. (In cazul in care clientul nu isi da acceptul pentru reparatie, la ridicarea sculei din service se plateste numai contravaloarea manoperei de constatare.)
- Reparatia propriu-zisa.
- Trimiterea produsul  la adresa de livrare (este gratuita, daca produsul  mai are garantie), sau anuntarea clientului ca poate ridica produsul  reparata, sau anuntarea pretului final al reparatiei, daca produsul nu mai are garantie.


Garantie premium pentru acumulatoare Bosch

Boscsh In Europa, produse elecrice profesionale (albastru) achizitionata in data 2013.01.01 sau dupa si sunt prevazute cu acumulatoare tip LITIUM-ION si al incarcatoarelor autorizate, se ofera garantia dupa scris de mai jos se ofera serviz premiun.

Pe produse achizitionate din mana a doau nu este valabil.
Periada serviz premiun al bateriei se incepe de la data cumpararii si este valabil 24 de luni .Data cumpararii este valida numai cu acte de cumparare in original.Prelungirea timpul garantiei nu se poate.
Bosch ofera repararea sau schimbarea produsului ,daca deficientele sunt depistate de catre centru de servis BOSCH sau al unui serviz autorizat de BOSCH ,si este demonstrabil defectiunea al materialul sau de fabricatie sau provenirea uzurii naturala in perioada de conformitate.Uzura naturala este cand capacitatea acumulatorului Numai masurat de BOSCH este cazut la sau sub 70% .
Produsele defecte care intra in SEviz premiun sau sunt depistate de catre BOSCH defecte de mai sus numiti ,sunt reparate gratis sau schimbate pe un produs bun (care poate sa fi esi un model mai nou).
Produsel sau piesele schimbate ramana la Bosch.


Produse semiprofessionale Bosch


La Bosch calitatea si service-ul stau pe primul loc. De aceea, Bosch produce scule electrice cu o durata mare de viaţă pentru cele mai diverse aplicaţii.
Chiar şi aşa, ocazional, veţi avea nevoie de service.
Din acest motiv, Bosch şi reţeaua Bosch Service Partener vă oferă acum un service garantat. Referitor pe baza unui defect de material sau de fabricatie.
Garantia este valabila de la momentul de facturare, pana la 3 ani, la scule Semiprofessionale Bosch (Bosch verde). Garantia nu este valabila pentru acumulatori, incarcator, L-boxx si accesori.
Vă garantăm că sculele electrice Bosch vor fi reparate profesional şi în cel mai scurt timp posibil.
Termenul de garanţie curge din momentul de facturare a sculei, în condiţiile prevăzute de lege.
Paşii pe care îi parcurge o sculă electrică adusă la reparat sunt: trimiterea sculei la adresa: Sediu Urgent-Cargus curierat Oradea Sos.Borsului Nr56 Jud Bihor Romania in atentia Zákány Szerszámház Kft pe numele de Zákányszerszámház Kft şi constatarea defectului în cel mai scurt timp posibil.
Comunicarea rezultatului constatării şi a unui preţ estimativ al reparaţiei, daca este vorba de scule care nu mai are garantie.
Primirea acceptului clientului. (În cazul în care clientul nu îşi dă acceptul pentru reparaţie, la ridicarea sculei din service se plăteşte numai contravaloarea manoperei de constatare.).
Reparaţia propriu-zisă, trimiterea sculei la adresa de livrare (este gratuita, daca scula mai are garantie), sau anunţarea clientului că poate ridica scula reparată, sau anuntarea pretului final al reparatiei, daca scula nu mai are garantie.


Produse de gradina Bosch

La Bosch calitatea şi service-ul stau pe primul loc. De aceea, Bosch produce scule electrice cu o durată mare de viaţă pentru cele mai diverse aplicaţii.
Chiar şi aşa, ocazional, veţi avea nevoie de service. Din acest motiv, Bosch şi reţeaua Bosch Service Partener vă oferă acum un service garantat.
Referitor pe baza unui defect de material sau de fabricatie. Garantia este valabila de la momentul de facturare, pana la 3 ani, la scule de gradina Bosch. Garantia nu este valabila pentru acumulatori, incarcator, L-boxx si accesori. Vă garantăm că sculele electrice Bosch vor fi reparate profesional şi în cel mai scurt timp posibil. Termenul de garanţie curge din momentul de facturare a sculei, în condiţiile prevăzute de lege.
Paşii pe care îi parcurge o sculă electrică adusă la reparat sunt:
2. Comunicarea rezultatului constatării şi a unui preţ estimativ al reparaţiei, daca este vorba de scule care nu mai are garantie.
3. Primirea acceptului clientului. (În cazul în care clientul nu îşi dă acceptul pentru reparaţie, la ridicarea sculei din service se plăteşte numai contravaloarea manoperei de constatare.)
4. Reparaţia propriu-zisă.
5. Trimiterea sculei la adresa de livrare (este gratuita, daca scula mai are garantie), sau anuntarea clientului ca poate ridica scula reparata, sau anuntarea pretului final al reparatiei, daca scula nu mai are garantie.


Garantia nu se aplica:

- Pentru piese si componente, care sunt legate de utilizare, sau sunt expuse la uzura normala, si eroile de instrument, care poate fi legate de utilizare sau de uzura naturala.
- Pentru defecte de instrument, care apare din nerespectarea regulelori descrise in Instructiuni de utilizare, sau utilizare necorespunzatoare, conditii anormale de mediu, supraincarcare, sau din cauza neglijenta de ingrijire si intretinere.
- Defecte de instrument cauzate de accesori, piese de schimb, care nu sunt originale Bosch.
- Pentru scule care au fost modificate.
- Cand este numai o mica diferenta intre insusirile date, care nu are nici un efect pentru valoarea produsului. Validarea garantiei se petrece prin repararea produsului, sau daca acest lucru nu este posibil, atunci scula va fi schimbata direct de la Bosch. Sculele si accesorile schimbate, raman in proprietatea noastra, clientul primeste doar, scule sau accesoriile noi.
Pretentia de garantie se poate valida numai in perioada de garantie. Pentru a face acest lucru, este nevoie de scula si chitanta originala.
Uneltele demontate partial sau complet, nu se accepta la raparari de garantie.
In cazul in care trimiteti sculele la vanzatori, pentru reparari, costurile de livrare sunt suportate de catre cumparatori. Serviciile de garantie nu prelungesc termenul de garantie. Garantie se refera la sculele numai care au fost cumparate de la Zákányszerszámház Kft.


Makita politica de garantie


Pentru toate produsele Makita cumparatorul are 3 ani garantie. (Pentru cumparatorul primeste scula inregistrata.)
Avand in vedere ca masinile sunt facute din materiale de inalta calitate, cu aproape 100 de ani de experienta si fiecare produs este supus de un control de calitate, firma noastra in loc de 1 ani, angaja 3 ani de garantie.
Astfel, puteti fi siguri ca atunci daca achizitioneat un produs de la noi, nu vor avea probleme cu ea pentru o perioada lunga de timp!
Pentru sculele electrice sau pe benzina Makita/DOLMAR/Maktec, garantia se acorda conform specificatiilor cuprinse in certificatul de garantie original emis de catre Makita, 3 ani daca produsul a fost inregistrat pe internet.


Scule electrice:

Se intampla ca prin urmare manipularii necorespunzatoare, poate provoca defectiuni al produsului.
Pentru a evita astfel de cazuri, avem o solutie pentru cumparatorii nostrii, EXTRA garantie.
In cadrul serviciului EXTRA garantie reparam sculele electrice gratuit sau la preti convenabil, care nu mai au garantie.


Scule de gradina:

Pentru Makita masini de gradina avem 3 ani de garantie, ca si pentru sculele Professionale Makita. Garantia se refera la erori de fabricatie si erori de montarea prodului, pentru supraincarcarea ireala, insuficienta de lubrifiere, utilizarea echipamentelor necorespunzatoare, etc nu!


Garantia nu se aplica:

Pentru piese si componente, care sunt legate de utilizare, sau sunt expuse la uzura normala, si eroile de instrument, care poate fi legate de utilizare sau de uzura naturala. Pentru defecte de instrument, care apare din nerespectarea regulelori descrise in Instructiuni de utilizare, sau utilizare necorespunzatoare, conditii anormale de mediu, depozitarea necorespunzatoare, supraincarcare, sau din cauza neglijenta de ingrijire si intretinere. Defecte de instrument cauzate de accesori, piese de schimb, care nu sunt originale Makita. Pentru eceste daune si accidente nu ne asumam responsabilitatea, si in plus se poate pierde si garantia. Garantie se refera la sculele numai care au fost cumparate de la Zákányszerszámház Kft. Pretentia de garantie se poate valida numai in perioada de garantie. Pentru a face acest lucru, este nevoie pe scula si chitanta originala. Uneltele demontate partial sau complet, nu se accepta la raparari de garantie. In cazul in care trimiteti sculele la vanzatori, pentru reparari, costurile de livrare sunt suportate de catre cumparatori. Serviciile de garantie nu prelungesc termenul de garantie.

Conditii de garantie pentru utilaje de constructii:

Avem 1 ani garantie pentru sculele si masinile noastre pentru utilaje de constructii. Garantie completa, in modul si in conditiile stabilite in regulamentul relevante. Aceasta garantie nu acopera daunele cauzate de utilizarea necorespunzatoare, supraincarcarea si defecte cauzate de neintretinere si neglijenta inspectiei echipamentelor descrise in instructiuni de utilizare. Garantia este valabila in serviciul nostru, dar costurile de transport sunt suportate de catre cumparator.


Garantie Honda:

Pentru sculele si masiniile originale Honda garantia este 12+24 de luna, in mod corespunzator, descris. Garantia este valabila numai daca masina este intretinut cel putin anual la un serviciu original Honda, costurile acestuia sunt suportate de catre cumparatori. Garatia este valabil daca foaia de garantie este completat corect si este stampilat de catre vanzatori.

Validarea garantiei:

Foaia de garantie competat corect, care cuprinde:
- tipul masinii
- numarul de serie al masinii
- data Validarea garantiei:de cumparare
- stampila de dealerul si semnatura vanzatorului.
- intretinere periodica de catre service original Honda
- factura in care sunt prezente aceleasi date .

Informatii generala referitoare la garantie:

Perioada de garantie incepe cu data vanzarii. Periada de garantie scade la 30 de zile, daca aparatul este utilizat in scopuri de inchiriere sau scopuri demonstrative

Perioada de garantie pentru acumulator este 6 luni.

Serviciul Honda este legat pentru repara sau inlocui oricare parte a sculei sau masini in caz de defect de material sau de fabricatie.
Reparatie de acest fel nu costa nimic pentru cumparatori.

Calitate de combustibil:

Pentru masiniile Honda cu motor patru timp cel mai favorizat combustibil este benzina fara plumb. Cifra ocatanica sa nu fie mai putin de 95, langa acestea sa aveti grija si la depozitarea combustibilului.
Nu folositi combustibil care a fost depozitat mai mult e o luna. Pastrati combustibilul in instalatiile de depozitare speciale, altfel combustibilul elibereaza substante chimice, care se sedimenteaza pe partiile masinii, carburator in timpul functionarii si poate sa provoca blocaje.
Astfel de defecte nu sunt supuse la garantie!

Alte cazuri in care Honda nu ofera protectie de garantie daca:

- neglijare de intretinere periodica, prescrisa de Honda
- orice caz de dauna, care devine din reparatii si intretinere incorecta, care nu era facuta de service Honda.
- combustibil sau ulei contaminat, care dauneaza si infundeaza motorul, si alte parte alte masinii.
- sistemul de racire a motorului infundat, sau daca filtrul de aer este murdar, si din acest caz, supraincalzeste, sau motorul este blocat
- cand este utilizat in plus fata de specificatiile tehnice
- piese care nu sunt originale, ulei sau combustibil necorespunzator
- daca pe masina au fost facute modificari
- uzurii naturale
- daunele de transport sau depozitare necorespunzatoare.



Conditii de garantie pentru Fein si Grit


Sculele electrice FEIN sunt supuse unor teste practice dure înainte de a fi scoase pe piata. De acest inalt nivel tehnologic al sculelor noastre profitati dvs. si numerosi utilizatori din cele mai diverse branse. De acest lucru nu doar suntem mandri, ci suntem si siguri de functionarea fiabila si fara probleme a produselor noastre ani la rand. De aceea, prin prelungirea serviciului nostru de garantie cu garanţia pe 3 ani FEIN PLUS, subliniem inca o data motivul pentru care cu FEIN se lucreaza mai simplu si cu mai mult succes.

Garanţia FEIN PLUS pe 3 ani:

Pentru toate sculele electrice FEIN si maşinile de slefuit cu bands GRIT, precum şi pentru acumulatorii Li-ion si incarcatoarele aferente, cumparate de la comercianti autorizati incepand cu data de 01.09.2013, perioada de garantie se prelungeste fata de prima achizitie (utilizator) la 3 ani, daca cumparatorul se inregistreaza in decurs de 6 saptamani de la data cumpararii.
Sunt excluse de la garantia FEIN PLUS de trei ani: scule electrice FEIN de frecventa inalta, masini de insurubat Accu Tec, sisteme de echilibrare, scule pentru prelucrarea tevilor, scule cu aer comprimat, pachete de acumulatori NiMH şi NiCd precum si incarcatoarele aferente. Inregistrarea trebuie efectuata online de catre cumparator la adresa www.fein.com/warranty.
Confirmarea este reprezentata de documentul de inregistrare, care trebuie tiparit imediat, alaturi de factura de cumparare in original, pe baza careia se poate determina data achizitiei. Inregistrarea are loc numai atunci cand cumparatorul este de acord cu salvarea datelor solicitate. In cazul unui defect de prelucrare sau de material, se asigura repararea gratuita sau - daca repararea nu este posibila - inlocuirea gratuita a aparatului cu altul nou (eventual modelul urmator). Serviciile in garantie nu cuprind insa daunele rezultate in urma utilizarii necorespunzatoare, cum ar fi nerespectarea manualului de operare, suprasolicitarea, functionarea la o tensiune de retea incorecta, cu tipul de curent gresit sau cu accesorii nepotrivite, precum si in urma influentelor umane externe, cum ar fi caderea sau impactul. Mai mult, garantia nu acopera uzura in limite normale determinata de exploatarea obisnuita.
Garantia pentru acumulatorii Li-ion este limitata la 700 de cicluri de incarcare. Serviciile prevazute in declaratia de garantie se presteaza exclusiv de catre FEIN si de catre firmele autorizate explicit in acest sens de catre FEIN. In cazul unor revendicari bazate pe aceasta garantie, scula electrica vizata trebuie prezentata sau trimisa integral impreuna cu factura de cumparare in original (pe care este specificata data achizitiei si descrierea produsului) si cu documentul de inregistrare. Sculele electrice partial sau complet demontate nu pot fi acceptate.
Drepturile cumparatorului fata de vanzator prevazute de garantia contractuala sau legala raman neafectate de aceasta garantie a producatorului.

Garanţie Leica Geosystems:

Garantie pentru hardware

Leica Geosystems AG (“Leica Geosystems”), garanteaza utilizatorului initial (“Clientul”) faptul că acest produs este fara defecte din punct de vedere al calitatii executiei si al materialelor, in conditii de utilizare normala, pentru o perioada generala de un (1) an, cu exceptia (i) produselor DISTO™ pentru care se acorda doi (2) ani, si a (ii) bateriilor, pentru care se acorda nouazeci (90) de zile, cu exceptia cazului in care o asemenea perioada de garantie a fost extinsa de Leica Geosystems, si cu conditia ca toate instructiunile de functionare si intretinere sa fie respectate cu strictete, in special in cazul unei utilizari/aplicatii continue si/sau in conditii extreme a produsului.
Perioada de garantie incepe de la data dovedita a achizitionarii (sau, daca este cazul, data livrarii sau data procesului verbal de receptie).
Unica obligatie a Leica Geosystem conform acestei garantii exprese va fi, la optiunea si pe cheltuiala proprie a Leica Geosystem, de a inlocui sau repara produsul sau subansamble ale acestuia, sau de a inapoia pretul platit pentru achizitionarea produsului.
Leica Geosystems garanteaza orice produs sau subansamblu reparat sau inlocuit, pentru o perioada de nouazeci (90) zile de la expediere sau pana la terminarea perioadei initiale de garantie, oricare din ele este mai lunga.
Toate produsele sau subansamblele care sunt inlocuite devin proprietate a Leica Geosystems. Aceasta garantie expresa nu acopera nici consumabilele, cum ar fi reflectoare, becuri si sigurante, si nici produse ale tertilor.

Garantie pentru software

Pentru “System Software” (definit ca software de operare si/sau firmware necesar pentru pornirea si functionarea produsului), toate prevederile continute in aceasta garantie internationala limitata se aplica la fel ca si pentru hardware.
Cu privire la "Application Software” (definit ca software preinstalat sau software integrat incarcabil si/sau software pentru aplicatii de birou sau pentru PC pentru operatii specifice ale produsului si/sau datelor), prevederile cu privire la garantie continute aici nu se aplica.
Pentru mai multe informatii cu privire la domeniul de aplicare al garantiei pentru “Application Software”, va rugam sa consultati contractul de licenta al software-ului corespondent.

Beneficierea de service in perioada de garantie

Clientul trebuie să contacteze distribuitorul autorizat Leica Geosystems sau, cu exceptia produselor DISTOTM, centrul de service Leica Geosystems indicat de Leica Geosystems, in perioada de garantie corespunzatoare, pentru a obtine autorizarea de service in garantie. Sunt necesare dovada datata a cumpararii initiale de la Leica Geosystems, sau de la distribuitorul sau autorizat, precum si o descriere a defectiunii.
Leica Geosystems nu este responsabila pentru roduse sau subansamble primite fara o autorizare de service in garantie.
Produsele reparate sau inlocuite vor fi expediate clientului pe cheltuiala Leica Geosystems.
Produsul sau subansamblul reparat va fi expediat cat de curand posibil, intr-un interval detimp rezonabil. Leica Geosystems nu este responsabila pentru nici un fel de deteriorare survenita pe durata acestei expedieri.
Leica Geosystems va decide, dupa cum considera de cuviinta, asupra locului in care se efectueaza reparatia in perioada de garantie.
Pentru produsele care formeaza un subansamblu al unei instalatii fixe, un asemenea loc va fi locul de montare al unei asemenea instalatii, si Leica Geosystems va avea dreptul de a solicita plata pentru costurile suplimentare ale unor asemenea servicii in perioada de garantie daca locul de montare al produsului este altul decat cel unde a fost initial instalat sau expediat produsul.

Limitarea raspunderii

Leica Geosystems exclude de asemenea, in limitele permise de lege, orice raspundere contractuala sau delictuala (incluzand neglijenta), pentru daune de orice fel, incidentale, subsidiare, indirecte, speciale, sau stabilite pe cale judiciara (“punitive damages”), sau costul procurării de produse inlocuitoare de către client, sau pentru pierderea de venituri sau profituri, pierderea unor afaceri, a unor informaţii sau date, sau alte pierderi informaţionale şi financiare ce decurg din sau ca o consecinţă a vânzării, instalării, întreţinerii, utilizării, funcţionării, deteriorării sau opririi funcţionării acestui produs, chiar dacă Leica Geosystems sau distribuitorii săi au fost informaţi despre posibilitatea apariţiei unor asemenea daune, şi limitează răspunderea sa la înlocuirea, repararea sau returnarea banilor plătiţi pentru achiziţionare, după cum consideră de cuviinţă Leica Geosystems.

Limitare

În cazul în care o instanţă nu permite excluderea integrală sau limitarea garanţiilor implicite, sau limitarea daunelor incidentale sau subsidiare pentru anumite produse livrate consumatorilor, sau limitarea răspunderii pentru vătămări corporale, asemenea garanţii şi răspunderi implicite vor fi limitate la durata de aplicare a garanţiei exprese.

Legea aplicatiba si locul de jurisdictie

Această garanţie limitată este guvernată de legile din Elveţia, exceptând Convenţia Naţiunilor Unite cu privire la vânzarea internaţională de bunuri (United Nations Convention on the International Sale of Goods) din data de 11 aprilie 1980.
Locul de jurisdicţie va fi la sediul înregistrat al Leica Geosystems din Balgach, Elveţia. Leica Geosystems, după cum consideră de cuviinţă, are de asemenea dreptul de a sesizainstanţele judecătoreşti competente de la locul de desfăşurare a afacerilor clientului sau locul unde acesta îşi are domiciliul.
Prin această garanţie limitată, Leica Geosystems acordă clientului drepturi legale specifice, care nu restrâng nici un fel drepturile conferite de lege consumatorilor.

Garantie Betta:

Garantia este valabila in serviciul nostru, in caz de defect toate costurile de transport sunt suportate de catre cumparator. Serviciul prelua masina numai in stare curata, altfel curatarea echipamentului se efectueaza numai pentru taxa.

Politica de garantie

Vanzatorul completeaza documentul de garantie. Documentul de garantie trebuie sa fie completat corect. Pe baza acestuia in perioada de garantie, repararea produsului este gratuita, sau daca acest lucru nu este posibil, se schimba produsul. In perioada de garantie, produsul care are document de garantie, se poate repara numai in serviciile care sunt declarate in certificatul de garantie, altfel produsul pierde garantia.
Pentru a evita utilizarea incorecta, trebuie rescpectate cea ce este descris la instructii de utilizare. Orice alta utilizare, sau din din cauza manipularii necorespunzatoare, nu ne asumăm nici o garantie pentru produs.
Garantia instrumentelor pneumatice este 6 luni, dar si dupa acest timp aprovizionam piese de schimb si reparatii. Garantia instrumentelor Pneutec professionale este 1 ani.
Pentru compresoare cu piston garantia este tot 1 ani, pentru compresor cu șurub 1 sau 2 ani in functie de model. Si dupa acest timp aprovizionam piese de schimb si reparatii.

Garantie Calpeda:

Garantia pentru masinile Calpeda este 24 luna, incepand de la ziua de cumparare, (pentru primul proprietar.) Ziua de cumparare este afisata pe foaia de garantie, si este valabila numai daca foaia de garantie este stampilata si semnata de catre vanzatori.

Conditiile de garantie

Daca cumparatorul a utilizat masina corect, si este inca in timp de garantie, poate sa cere repararea produsului gratuit.
Daca cumparatorul cere repararea garantiala produsului, termenul de lucru este 30 de zile.
Daca serviciul nu poate sa repara produsul in 15 de zile, atunci pana sfarsitul repararii, trimitem un produs de acelas fel.
In caz e reparare, termenul de garantie prelungeste cu zilele in care produsul este in serviciul nostru, adica cat timp nu poate se utilizeaza cumparartorul produsul.
În cazul în care produsul în termen de trei zile de la cumpărare are ceva defectiuni (ex. siguranțe electrice ), pentru cererea clientului, schimbam produsul si înlocuim cu același tip de produs nou.
Daca nu este posibil înlocuirea produsului, pentru cererea cumparatorului, cu returnarea produsului, si prețul de achiziție va fi rambursată, sau cu diferenta de preti schimba le un alt produs. Daca natura erorii apare litigiul, (ex. potentialul de a imbunatati produsul, modul de reparare, rata de amortizare etc), revizuirea se face aparatul autorizat (KERMI).

Pierderea garantiei:
Garantie dispare pentru produsul respectiv, daca serviciul dovedeasca ca esecul sa intamplat din motive urmatoare:
- masina a fost utilizat necorespunzator
- intretinerea masinii a fost inadecvata
- persoana neautorizata a facut modificari, reparari, interventii necorespunzatoare pe masina respectiva
- piese de schimb care nu sunt originale
- aparatul a fost utilizat, de o terta persoana, nu cine este declarat in certficatul de garantie.
Partiile care nu sunt obligate de garantie: piese de uzura, piese din cauciuc si plastic, anvelope, furtunuri, becuri, inele de etanșare, rulmenti si accesori din sticla.


Conditiile de garantie pentru pompe LEO:

Pe baza Regulamentului Guvernului, pentru pompele Leo cumparatorul are 12 de luna garantie.

Excluderea responsabilitatea garantie

Garantie dispare, daca serviciul dovedeasca ca esecul sa intamplat din motivul ca pompa a fost utilizat necorespunzator, intretinerea a fost inadecvata, depozitarea necorespunzatoare, care a avut loc dupa achizitiie. Garantia nu este valabila daca pompa a fost utilizata pentru: - pomparea materialelor chimice, - apa cu contaminare solida in cantitate mare, - operatie la uscat - degeraturi Pentru a evita accideletele si defectiuniile pompei cititi cu atentie instructiunile de utilizare, si va rugam sa utilizati corect, asa cum este descris, pentru a prelungi durata de viata a produsului.
In caz de alte utilizare, ce a ce este scris in instructiuniile de utilizare, nu garantam garantia.
Intretinerea este sarcina clientului. Nerespectarea acestei lucru, si in timpul de garantie, este sarcina clientului.
Acest lucru se aplica de asemenea la curatarea externa si interna a produsului.
Instalarea si setarea produsului ne este acoperita de garantie.
Instalarea si setarea produsului se face serviciul, daca cumparatorul cere acest lucru, pentru a taxa extra.
Pentru piese de rotatie (rulmenti, etansari) nu este garantie.

Garantie CST/Berger

CST/berger este o marca a lui Robert Bosch GmbH.
Toate aparatele de masura CST/berger sunt verificate, testate minutios si supuse unui control riguros in cadrul sistemului de asigurare a calitatii Bosch.
De aceea Bosch acorda o garantie pentru aparatele de masura CST/berger.
Aceasta garantie nu limiteaza pretentiile cumpratorului privitoare la raspunderea pentru defectele de fabricatie conform contractului de cumpărare incheiat cu vanzatorul si nici drepturile sale legale.

Pentru aceste aparate de masura acordam garantie in urmatoarele conditii:

Acordam garantie conform urmatoarelor reglementari (nr. 2 – 7) prin remedierea gratuita a acelor defectiuni ale aparatelor de masura din perioada de garantie despre care se poate demonstra ca sunt datorate viciilor de material sau de fabricatie.
Perioada de garantie este de 12 luni pentru nivelele laser cu linii si pentru cele cu puncte si de 24 luni pentru alte aparate cu laser, roti de masura, detectoare de obiecte feromagnetice si aparate de masura si nivele optice. Perioada de garantie incepe din momentul cumpararii de catre primul utilizator final. Concludenta este data mentionata pe bonul de cumparare original, precum si pe certificatul de garantie.

Sunt exceptate de la garantie:

Consumabilele sau alte piese supuse uzurii naturale cat si defecţtiunile aparatelor de masura aparute ca urmare a uzurii cauzate de conditiile de intrebuintare sau de uzura naturala.
Defectiuni ale aparatelor de masura, datorate nerespectarii instructiunilor de folosire, utilizarii neconforme destinatiei, conditiilor de mediu anormale, exploatarii incompetente, suprasolicitarii, intretinerii sau ingrijirii necorespunzatoare.
Defectiuni ale aparatelor de masura, datorate folosirii de accesorii, piese de completare sau piese de schimb care nu sunt piese originale Bosch.
Aparate de masura care au fost modificate sau completate.
Abateri minore de la alcatuirea prevazuta, care nu afecteaza valoarea sau utilitatea aparatelor de masura.
Remedierea defectiunilor recunoscute de noi ca fiind in garantie se face, in functie de optiunea noastra, prin repararea gratuita a aparatului de masura defect sau prin inlocuirea acestuia cu un aparat de masura impecabil (daca este cazul chiar cu un model mai nou).
Aparatele de masura sau piesele inlocuite intră in proprietatea noastra.
Pretentia de acordare a garantiei trebuie declarata in perioada de garantie.
In acest sens, aparatul de masura respectiv impreuna cu bonul de cumparare in original, care trebuie sa contina data cumpararii si denumirea produsului, va fi predat sau expediat vanzatorului sau unuia dintre centrele de asistenta post-vanzari mentionate in instructiunile de folosire.
Aparatele de masura demontate parţial sau complet nu pot fi prezentate sau expediate pentru remediere in garantie.
In cazul expedierii aparatului de masura de catre cumparator vanzatorului sau atelierului service de asistenta post-vanzari, cheltuielile si riscul de transport cad in sarcina cumparatorului.
Alte pretentii in afara dreptului la indepartarea defectiunilor aparatului de masura respectiv mentionat în conditiile de garantie nu au justificare in baza garantiei noastre.
In urma prestatiilor executate in garantie nu se prelungeste si nu se innoieste termenul de garantie al aparatelor de masura.
Garantiile de mai sus sunt valabile pentru aparate de masura cumparate sau folosite in Europa.
Pentru aceasta garantie este valabil dreptul german, fiind exclus Acordul Naţiunilor Unite privind contractele internationale de cumparare a marfurilor.

Garanţie GYS

Pe baza Regulamentului Guvernului, pentru aparatele GYS cumparatorul are 12 de luna garantie. Garantia este valabila numai daca cumparatorul are si foaia de garancie completata corect.

Pierderea garantiei:

Daca aparatul a fost utilizat necorespunzator, intretinerea a fost inadecvata, depozitarea necorespunzatoare, care a avut loc dupa achizitiie.
Defectiuni ale aparatelor, datorate nerespectarii instructiunilor de folosire, utilizarii neconforme destinatiei, conditiilor de mediu anormale, exploatarii incompetente, suprasolicitarii, intretinerii sau ingrijirii necorespunzatoare.
Alt scop: (ex. generatoare, cablu prelungitor, cablu prelungitor, etc)
Defectiuni ale aparatelor, datorate folosirii de accesorii, piese de completare sau piese de schimb care nu sunt piese originale
Aparate care au fost modificate sau completate.


Garanţie Mastroweld

Pe baza Regulamentului Guvernului, pentru aparatele GYS cumparatorul are 12 de luna garantie.
Garantia este valabila numai daca cumparatorul are si foaia de garancie completata corect.

Pierderea garantiei:

Daca aparatul a fost utilizat necorespunzator, intretinerea a fost inadecvata, depozitarea necorespunzatoare, care a avut loc dupa achizitiie.
Defectiuni ale aparatelor, datorate nerespectarii instructiunilor de folosire, utilizarii neconforme destinatiei, conditiilor de mediu anormale, exploatarii incompetente, suprasolicitarii, intretinerii sau ingrijirii necorespunzatoare.
Alt scop: (ex. generatoare, cablu prelungitor, cablu prelungitor, etc)
Defectiuni ale aparatelor, datorate folosirii de accesorii, piese de completare sau piese de schimb care nu sunt piese originale
Aparate care au fost modificate sau completate.


Garantie Dremel

Toate sculele Dremel sunt verificate cu atenţie, testate temeinic şi supuse unor proceduri riguroase de control al calităţii.
De aceea Dremel oferă garanţii atât pentru sculele electrice, cât şi pentru aparatele de măsurare.
Această garanţie nu limitează drepturile la garanţie ale cumpărătorului stipulate în contractul de vânzare încheiat cu distribuitorul sau drepturile legale aplicabile.
Oferim o garanţie a tuturor uneltelor Dremel , în conformitate cu următoarele condiţii: Oferim o garanţie în conformitate cu prevederile următoarelor puncte de la 2 la 8, remediind fără costuri orice defect al unei unelte care intervine în termenul de garanţie, şi care este o consecinţă a unor probleme de material sau de manoperă.
Termenul de garanţie este de 24 de luni sau de 12 luni, în eventualitatea unei utilizări profesionale sau similare.
Termenul de garanţie începe de la data de achiziţie a primului cumpărător, aşa cum este demonstrat prin data de pe dovada originală de achiziţie.
Următoarele sunt excluse din garanţie:
Piesele supuse uzurii şi ruperii în urma utilizării normale sau uzurii sau ruperii naturale, de asemenea şi defectele uneltei determinate în urma uzurii şi ruperii în urma utilizării normale sau uzurii sau ruperii naturale.
Defectele uneltei care sunt determinate de nerespectarea instrucţiunilor pentru utilizator, utilizării inadecvate, utilizării în condiţii anormale de mediu sau condiţiile anormale de utilizare. Defectele de unealtă provocate de accesorii sau piese care nu sunt accesorii sau piese originale Dremel.
Uneltele care su fost modificate sau cele la care au fost realizate completări.
Reducerile minore în calitatea dorită, care nu modifică substanţial valoarea şi utilizabilitatea uneltei.
Oferim o garanţie de şase luni pentru defectele demontabile de material sau producţie ale acumulatorului, în ciuda faptului că acumulatorii fac obiectul uzurii.
Vom remedia defectele confirmate de noi în baza acestei garanţii prin repararea fără costuri a uneltei defecte sau înlocuirea acesteia (posibil cu un model similar).
Uneltele sau piesele înlocuite vor deveni proprietatea noastră.
Pretenţiile în baza garanţiei trebuie să fie înaintate în termenul de garanţie. Unealta în cauză, excluzând accesoriile sau cutia specială, trebuie să fie prezentată, alături de dovada originală de achiziţie care specifică data de achiziţie şi descrierea produsului, către vânzător sau unul dintre serviciile pentru clienţi, aşa cum este indicat în www.Dremeleurope.com.
Uneltele parţial sau total demontate sunt excluse de la garanţie. În cazul în care cumpărătorul trimite unealta către vânzător sau un centru de service pentru clienţi, costurile de transport trebuie să fie suportate de către cumpărător. Orice pretenţii în afara celei de remediere a defectului, aşa cum este specificat în această garanţie sunt excluse.
Termenul de garanţie al uneltei nu trebuie să fie prelungit sau reînnoit în urma lucrărilor efectuate de noi în baza acestei garanţii.
Garanţia de mai sus se aplică la uneltele care sunt cumpărate şi folosite în Europa. Această garanţie este guvernată de legile din Olanda, excluzând Convenţie ONU cu privire la Contractele pentru Vânzările Internaţionale de Bunuri (CISG)

Garantie Skil

Noi furnizăm o garanţie pentru sculele Skil în conformitate cu următoarele condiţii:
Noi acordăm o garanţie în conformitate cu prevederile din următoarele puncte, de la 2 la 7, prin care rectificăm gratuit defectele sculelor furnizate în cazul în care se poate demonstra că defectul este provocat de o defecţiune de material sau de producţie în intervalul de timp garantat.
Perioada de garanţie pentru sculele de uz profesional este de 12 luni de la data achiziţionării de către primul cumpărător.
Data achiziţiei este data de pe factura de la prima achiziţie.
Următoarele cazuri sunt excluse din garanţie:
Componentele supuse uzurii şi ruperii din cauza utilizării normale şi defectele sculelor provocate de uzură şi rupere în cazul utilizării normale.
Defectele sculelor provocate de nerespectarea instrucţiunilor de utilizare, utilizarea incorectă, utilizarea în condiţii de mediu anormale sau în condiţii de lucru anormale, supraîncărcarea sau întreţinerea incorectă. Defectele sculelor provocate de utilizarea unor accesorii sau piese care nu sunt produse originale Skil.
Scule care au fost modificate sau adăugate.
Reduceri minore ale calităţii dorite care nu modifică substanţial valoarea şi utilitatea sculei. Noi vom rectifica defectele pe care le recunoaştem ca intrând sub incidenţa garanţiei prin repararea sau înlocuirea sculei defecte.
Sculele respective pot fi înlocuite cu modele comparabile. Sculele sau piesele înlocuite intră în proprietatea noastră.
Revendicările în cadrul garanţiei trebuie trimise împreună cu termenii garanţiei. Scula în cauză, exceptând accesoriile sau cutia specială, trebuie prezentată, împreună cu dovada originală de achiziţie, care să ateste data achiziţiei şi o descriere a produsului, vânzătorului sau unui centru de service pentru clienţi menţionat pe www.skilmasters.com.
Sculele demontate total sau parţial sunt excluse de la garanţie. Orice costuri şi riscuri de transport sunt suportate de cumpărătorul care trimite scula vânzătorului sau centrului de service pentru clienţi.
Alte revendicări diferite de dreptul de rectificare a defectului conform prevederilor din această garanţie sunt excluse din această garanţie.
Termenii garanţiei pentru sculă nu sunt extinşi şi nu reîncep după operaţiile efectuate de noi în cadrul garanţiei. Garanţia de mai sus se aplică sculelor achiziţionate şi utilizate în Europa.
Această garanţie este guvernată de legile din Olanda, exceptând Convenţia Naţiunilor Unite privind Contractele de Vânzare Internaţională de Mărfuri (CISG).

Garantie Rothenberger

Garantia se poate valida pe masini de presat fitting (masini de baza) cumparate dupa aprilie 2015.
Acuma in loc de 1 ani se da garantie de 3 ani.
Varantia este valida numai cu conditia ca trebuie sa fie inrgistrata la Xtra3 si activat .Activarea se poate face numai cu trimiterea formular atasat la cumaprat.(pe fax.e-mail sau telefon).
Inregistrare trebuie facut in termen de 4 saptamani de la data cupararii.
Conditiile de garantie,masina in fiecare 123 kuni trebuie sa fie inspectat la ROTHENBERGER KFT ,servici expert va efectua intretinerea necesara.O intretinere costa 19.990 Ft +Tva(detinem conditia de a shimba pretul)Raportul de revizie este de asemenea cartea de servis al masinii.
La cerere al reparatii garantiale sunt necesara urmatoare documente Factura)copie dupa factura),carte de garantie,cartea de servis si o copie dupa confirmarea inregistrare garantiei.

Conditiile de garantie Geo-Fennel

Geo-Fennel ofera garantie completa de 3 ani.
Daca cu produsele Geo-Fennel aveti orce probleme garantiale , nu ne exictati sa contactati- daca aparatul se poate repara producatorul va executa reparatiile,in caz contrar va fii schimbat cu aparat mau.

Conditiile de garantie la tote aparate industriale FLEX

La produsele Original Flex acuma primiti 1+2 ani de garantia,Cu masinile impreuna vil trimtem garantia pentru 1 ani si inregistrarea pentru + 2ani. In caz de nevoie trebuie sa insotiti masina cu toate actele primite cu iel.

In cazul in cere defectiunea a provenit din negrijenta utilizatorului atunci se pierde garantia .

Garantia +2 nu este valabil la urmatoare :

La polizoare unghiulare mai mici de 1000W
In cazul echipamentelor cu apa
Aparate de masurat cu laser
Daca se foloseste supra sarcina
Daca se vede ca este provocat din negrijenta utilizatorului


Conditiile de garantie Brennentsuhl

Brennenstuhl pe tote produsele asigura o garantie extinsa de 12 luni .
De asemenea pe instalatii de iluminat cu LED aplica o garantie de 24 luni,la prelungitosre pe derulator 36 luni.